Szczawnica
7°
9°
Nd
Weather from OpenWeatherMap

REGULAMIN HOTELU SMILE

Dyrekcja hotelu będzie Państwu bardzo wdzięczna za współpracę  w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.

  1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.

  2. Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 do godziny 11.00.

  3. Jeśli gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, ze pokój został wynajęty na jedną dobę.

  4. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Życzenia przedłużenia pobytu uwzględniane są w miarę dostępności miejsc.

  5. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.

  6. Hotel ma obowiązek zapewnić:

    * warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa

    * bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu

    * profesjonalną i uprzejmą obsługę

    * sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa a w przypadku

       jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie

    * w miarę posiadanych możliwości inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w

       pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.

  7. Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:

    * udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą

    * budzenie o wyznaczonej godzinie

    * przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu gościa w hotelu

    * przechowywanie bagażu gości zameldowanych w hotelu

  8. Hotel zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt.

  9. Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana przedpłata w  wysokości 30% wartości w terminie 3 dni od dnia złożenia rezerwacji. Brak zadatku może skutkować anulowaniem rezerwacji.

  10. W przypadku niedotarcia Gościa w zaplanowanym terminie do Hotelu, zaliczka nie zostaje zwrócona.

  11. Jeżeli pobyt Gościa w Hotelu miał mieć miejsce w terminach sezonu wysokiego, Hotel będzie miał prawo obciążyć Gościa za całość zaplanowanego pobytu.

  12. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 kodeksu cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.

  13. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

  14. Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu w recepcji.

  15. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu hotelowym czy poza terenem Hotelu.

  16. Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.

  17. Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Hotel zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe.

  18. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Hotel może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Hotelu.

  19. Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.

  20. Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Hotelu w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi.

  21. Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7.00 do godziny 22.00.

  22. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00.

  23. Korzystanie z ogólnodostępnej sali z bilardem i piłkarzykami możliwe jest w godzinach 8.00 – 22.00.

  24. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.

  25. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu albo innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania hotelu.

  26. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące.

  27. W Hotelu i jego bezpośrednim otoczeniu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu pozna wyznaczonymi miejscami, przeznaczonymi do tego celu.

  28. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) przez Hotel SMILE z siedzibą w Szczawnicy przy ul. Głównej 234 dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Hotelu, korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez Hotel. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.

Dyrekcja Hotelu SMILE

  • PROMOCYJNA OFERTA DLA AKTYWNYCH

    Zachęcamy do aktywnego wypoczynku w Pieninach w specjalnej cenie 259,00 zł za 2 noce! Oferta obowiązuje od niedzieli do piątku…

    więcej
  • JESIEŃ W PIENINACH

    Zapraszamy Państwa do odpoczynku od zgiełku miasta i tłumów turystów w malowniczym zakątku Pienin. Jesień to wyjątkowy okres na wędrówki…

    więcej
  • BOŻE NARODZENIE 2017

    CENA: od 799,00 zł / osoba (dodatkowa doba w cenie 130,00 zł) Oferta ważna: 22.12.2017 - 26.12.2017 20% zniżki dla…

    więcej
  • SYLWESTER 2017

    Oferta obejmuje: Noclegi w komfortowych pokojach sauna fińska, łaźnia parowa w godzinach 17 – 20, sala fitness, wypoczywalnia, konsultacja Wellness, rabat…

    więcej
  • FERIE 2018

    Cena od 129,00 zł/os za dobę. 10% rabatu za rezerwacje do końca 2017 Oferta obejmuje: komfortowe pokoje sauna fińska, łaźnia parowa…

    więcej
  • WEEKEND DLA DWOJGA

    CENA:  od 998,00 zł / 2 osoby (w terminie 01.01 - 23.06.2017) od 1198,00 zł / 2 osoby (w terminie 01.07…

    więcej
  • POBYT REHABILITACYJNY

    CENA:  od 1159,00 zł / osoba (odnośnie oferty w terminie 01.07 - 30.08.2017 r - prosimy o kontakt z recepcją)…

    więcej
  • KRĘGOSŁUP BEZ BÓLU

    CENA: od 999,00 zł / osoba  (odnośnie oferty w terminie 01.07 - 30.08.2017 r - prosimy o kontakt z recepcją) OFERTA OBEJMUJE:…

    więcej
  • WCZASY DLA SENIORA

    CENA: od 599,00 zł/osoba Pakiet obejmuje: 6 dni - 5 noclegów w komfortowym pokoju codziennie pyszne śniadania w formie bufetu ze…

    więcej